تراکتور به دنبال سرمربی پرتغالی الشباب عربستان!؟

تراکتور به دنبال سرمربی پرتغالی الشباب عربستان!؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد سرمربی تراکتور برای فصل بعد خارجی باشد.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی پاکو خمز، تراکتوری‌ها نتوانستند با سرمربی مدنظر خود به توافق برسند تا حمید مطهری به عنوان مسئول فنی در این تیم جانشین خمز شود ولی از دستیار سابق قلعه نویی هرگز با عنوان سرمربی در جمع تی‌تی‌ها تا پایان کارش یاد نشد.

در این بین گفته می‌شد تراکتور به دنبال استخدام یحیی گل محمدی است که شواهد نشان می‌دهد این سرمربی برای فصل بعد هم سرمربی تی‌تی‌ها نخواهد شد تا دوباره گزینه خارجی به دستور کار پرشورها بازگردد؛ همانطور که محمدرضا زنوزی در جمع اعضای تیم گفته بود جانشین خمز قطعاً یک سرمربی خارجی است.

اما با اینکه تراکتور درگیر خبر واگذاری است ولی منابع مختلف خبر از انصراف زنوزی از این تصمیم و ادامه تیمداری می‌دهند و نکته جالب اینکه یک صفحه غیررسمی که اخبار فوتبالی تیم های عربی را پوشش می‌دهد مدعی شده ویتور پریرا سرمربی پرتغالی الشباب عربستان، دو پیشنهاد دریافت کرده که یکی از قبرس است و دیگری از باشگاه تراکتور ایران.

این ادعا در حالی مطرح شده که هوشنگ نصیرزاده خبر از تعلیق فعالیت های باشگاه داده ولی در صورتی که این ادعا درست باشد، نشان می‌دهد تراکتوری‌ها با وجود اعلام خبر واگذاری، همچنان نیم نگاهی هم به آینده و ادامه دادن با مالکیت زنوزی در فصل جدید دارند.

البته باز هم لازم به یادآوری است این خبر توسط یک منبع غیر رسمی کار شده و نمی‌توان بابت صحت آن مطمئن بود ولی طرح نام باشگاه تراکتور در این صفحه که محوریت آن تیم‌های عربی است، عجیب به نظر می‌رسد.

1997