مدافع اسپانیایی منچسترسیتی راهی لالیگا می شود

مدافع اسپانیایی منچسترسیتی راهی لالیگا می شود

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رئال سوسیداد خواستار جذب مدافع اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل مذاکرات بین باشگاه رئال سوسیداد و منچسترسیتی برای جذب سرخیو گومز، مدافع چپ اسپانیایی تیم انگلیسی آغاز شده و این مذاکرات اولیه در حال انجام است. انتظار می رود سرخیو گومز تابستان امسال لیگ برتر انگلیس را ترک کند و رئال سوسیداد به دنبال جانشین کیران تیرنی مدافع قرضی و اسکاتلندی است که باید به تیم اصلی خود یعنی آرسنال باز گردد.

البته منچسترسیتی در تابستان گذشته هم درحال آماده شدن برای جدایی سرخیو گومز بود و باشگاه منچسترسیتی قصد داشت در تابستان ۲۰۲۳ به صورت رایگان، رافائل گوئررو، بازیکن بورسیا دورتموند را به خدمت بگیرد و سرخیو گومز را به برنلی واگذار کند زیرا کمپانی مربی وقت برنلی و گومز قبلا در اندرلخت با هم کار می کردند اما در نهایت سرخیو گومز در منچسترسیتی ماندگار شد و رافائل گریرو هم به بایرن مونیخ پیوست و راهی لیگ برتر انگلیس نشد.

سرخیو گومز در دوران ابتدایی حضور در لیگ برتر انگلیس و در مصاحبه مربوط به رونمایی‌ خود به عنوان بازیکن جدید منچسترسیتی با ارائه تصویری از دوران کودکی خود اعلام کرد از کودکی طرفدار این تیم بوده است اما نتوانست در دوران حضور خود در ترکیب تیم پپ گواردیولا به عنوان بازیکن اصلی در اکثر بازی ها به میدان برود.

۱۰۰۹