ادامه رسیدگی جدی به پرونده فساد در مس رفسنجان؛ احضارها ادامه دارد

ادامه رسیدگی جدی به پرونده فساد در مس رفسنجان؛ احضارها ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- افشای فساد حیرت‌انگیز مالی در باشگاه لیگ برتری مس رفسنجان در روزهای سر و صدای زیادی به پا کرده است. 

به گزارش فوتبالی، در این ماجرا به جز مقامات این باشگاه که مدتی در بازداشت بودند و به قید وثیقه آزاد هستند رد پای فعالان فوتبال در همه حوزه‌ها دیده می‌شود. 

رسانه‌‌‌هایی مثل تسنیم و فارس و روزنامه‌های گل و خبر ورزشی خبر دادند که در این پرونده نام‌ مسئولان سازمان لیگ و مدیران فوتبال و فعالان رسانه‌ای وجود دارد. بر اساس اخباری که دیشب نادر فریادشیران در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر مطرح کرد دیروز رسیدگی به اتهامات 3 تن از این افراد در کرمان در نهادهای نظارتی انجام شد و این 3 نفر از تهران به کرمان رفته بودند تا پاسخگوی اتهاماتشان باشند.

«فوتبالی» همان طور که به عنوان اولین رسانه به پرونده باشگاه مس رفسنجان در فصل 1400-1401 ورود کرد از نام و سمت این افراد اطلاع کامل دارد اما به دلیل برخی محدودیت‌های قانونی از انتشار نام این افراد خودداری می‌کند. آخرین خبرها حاکی از ان است که احضارها همچنان ادامه دارد و این پرونده همچنان تحت رسیدگی و تحقیق است تا با اطلاعات کامل به دادگاه برود و عدالت درباره متهمان این پرونده اجرا شود.

1359