احضار محمد ربیعی و سه مدیر سابق و فعلی مس رفسنجان به کمیته اخلاق

احضار محمد ربیعی و سه مدیر سابق و فعلی مس رفسنجان به کمیته اخلاق

پایگاه خبری فوتبالی- با احضار یک سرمربی و 3 مدیر سابق و فعلی باشگاه مس رفسنجان، بررسی پرونده فساد در فوتبال وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال خبر داد که با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون، محمد ربیعی سرمربی اسبق مس رفسنجان، علی علیزاده معاون ورزشی سابق باشگاه مس رفسنجان، مجید زین الدینی مدیرعامل سابق مس رفسنجان و علی رمضانی عضو کنونی هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان، جهت ادای پاره‌ای از توضیحات می‌بایست روز چهارشنبه هفته آینده برابر با بیست و سوم خرداد 1403، در محل این کمیته حضور به هم رسانند.» در ادامه این خبر آمده است که عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

متن خبر همین قدر کوتاه است و توضیحات بیشتری داده نشده است اما ارتباط و همکاری این 4 نفر در زمان حضور در باشگاه مس رفسنجان این شائبه را ایجاد می‌کند احضار آنها به کمیته اخلاق به ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان مرتبط است.

حدود یک ماه پیش بود که «فوتبالی» به عنوان اولین رسانه خبر فساد در باشگاه مس رفسنجان را که مربوط به سال 1400 بود افشا کرد و از آن به بعد هر روز ابعاد بیشتری از این ماجرا روشن می‌شود. این پرونده در حال بررسی در مراجع مربوطه است و فعلا چند نفر از مدیران فوتبالی کشور و چند فعال فوتبال و رسانه‌ای به عنوان متهمان آن احضار و بازجویی شده‌اند.

اما همان طور که «فوتبالی» مدتی پیش خبر داده بود نام‌های جدیدی به فهرست طولانی متهمان اضافه شده است که به زودی به مراجع قانونی احضار خواهند شد. 

1359