تاج احتمال سقوط مس رفسنجان را رد نکرد!

تاج احتمال سقوط مس رفسنجان را رد نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی- رضا عنایتی، سرمربی پیکان یکی از افرادی است که این روزها به شدت اخبار مس رفسنجان و احتمال سقوط این تیم را پیگیری می‌کند و حتما صحبت‌های مهدی تاج او و تیمش را امیدوار خواهد کرد!

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان‌گیت فوتبال ایران به نظر می‌رسد به این زودی تمام نمی‌شود. با وجود این که گفته می‌شود ابعاد بزرگتری از فسادر در فوتبال ایران وجود دارد اما همچنان بحث مس رفسنجان که پرونده فساد با آنها آغاز شد در صدر اخبار این موضوع قرار دارد. 

قسمت تلخ‌تر این قضیه برای بازیکنان و کادرفنی فعلی این تیم این است که شاید آنها مجبور شوند تاوان اتفاقات چند سال گذشته را پس بدهند. در این مدت زمزمه‌های زیادی در مورد احتمال سقوط مس رفسنجان به لیگ دسته اول شنیده می‌شد اما شنیدن آن از زبان رییس فدراسیون فوتبال ابعاد جدی‌تری دارد. سقوط مس مساله‌ای است که مهدی تاج در آخرین مصاحبه‌اش آن را تکذیب نکرده است.

او درباره این موضوع به روزنامه گل گفته است:" نامه‌ای به دادگستری محترم استان کرمان ارسال کردیم و طی آن درخواست کردیم تا با عنایت به مباحث و اطلاعات موجود در پرونده جزئیات بیشتری در رابطه با این موضوع در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد تا پس از آن با بررسی کامل و همه‌جانبه ماجرا در کمیته‌های اخلاق و انضباطی به عنوان ارکان قضایی فدراسیون فوتبال درباره جرایم احتمالی متناسب با تخلف صورت گرفته براساس احکام انضباطی رای مقتضی صادر شود. در همین رابطه چهار نفر به کمیته اخلاق احضار شدند تا درباره عملکردشان توضیح بدهند. فدراسیون فوتبال دوشادوش مراجع مرتبط پرونده باشگاه مس رفسنجان را تنها و تا روشن‌شدن تمامی ابعاد آن دنبال خواهد کرد."

البته در صورتی که مس در لیگ برتر هم ماندنی شود محرم نویدکیا و شاگردانش حتما سال سختی را زیرذره‌بین رسانه‌ها و افکار عمومی خواهند داشت. در هر حال چون پرونده مربوط به سه سال پیش بوده و مدیران و مربیان و بازیکنان تیم مس رفسنجان عوض شده اند، احتمال سقوط چندان بالا نیست اما این احتمال مطمئنا وجود دارد.

4326