گزارش روز/ در چهارمین روز غیبت در تمرین مس رفسنجان؛ نویدکیا چرا از مس رفسنجان جدا شد؟

گزارش روز/ در چهارمین روز غیبت در تمرین مس رفسنجان؛ نویدکیا چرا از مس رفسنجان جدا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از 4 روز غیبت در تمرینات مس رفسنجان به نظر می‌رسد جدایی محرم نویدکیا از این تیم قطعی شده است. 

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا بالاخره به این نتیجه رسیده است که از مس رفسنجان جدا شود. 4 روز غیبت متوالی در تمرینات مس رفسنجان معنای دیگری ندارد و ظاهرا مدیران باشگاه نتوانسته‌اند او را برای ادامه کار در این تیم متقاعد کنند.

ستاره سابق باشگاه سپاهان در نیم‌فصل لیگ گذشته به مس رفسنجان پیوست. مس قبل از او نه خوب بازی می‌کرد و نه نتایج خوبی می‌گرفت. اما با آمدن نویدکیا هم نتایج بهتری گرفت و هم فوتبال بسیار زیبا و چشم‌نوازی ارائه داد. مس با نویدکیا حتی استقلال را از جام حذفی کنار گذاشت و در نهایت به فینال جام حذفی هم رسید اما آنجا مقابل سپاهان شکست خورد.

نویدکیا قبل از شروع فصل جدید در مصاحبه‌هایش چندبار از شرط و شروطی که برای ادامه کار در مس داشت صحبت کرده بود. او خیلی بی‌تعارف اما کاملا مودبانه چند بار تهدید به جدایی از مس کرد و گفت تیم خوبی برایش بسته نشده و باشگاه مشکلات زیادی دارد و حالا ظاهرا بعد از 6 بازی در فصل جدید وقت خداحافظی رسیده است.

محرم در نشست خبری خودش بعد از آخرین بازی مس مقابل شمس آذر گفته بود: «فردا یک جلسه خیلی خوب داریم تا یک تصمیم بزرگ بگیریم تا تیم ضرر نکند و مسیرمان را خیلی بهتر ادامه دهیم.»

مدیران مس بلافاصله بعد از این صحبت‌های نویدکیا سعی کردند از او حمایت کنند اما به نظر می‌رسد در عمل اتفاقی که نویدکیا منتظرش بود رخ نداده است.

 باشگاه مس رفسنجان البته مدتی است درگیر پرونده فساد گسترده در این باشگاه هم هست و همین مساله فشار روحی زیادی روی نویدکیا و بازیکنان ایجاد کرده بود. البته این فساد در دوران محرم نویدکیا رخ نداده و مربوط به گذشته است اما ترکش هایش به نویدکیا و تیمش خورد.

مس در این فصل نتایج خوبی نگرفته و از 6 بازی تنها یک برد، دو تساوی و 3 شکست به دست آورده است. حالا در این وضعیت بغرنج مدیران باشگاه مس رفسنجان باید دنبال یک سرمربی جدید باشند. فعلا امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی موقت کارش را شروع کرده اما باید دید در نهایت چه کسی سرمربی مس رفسنجان می شود.

1359