رویای قهرمانی 70 امتیازی بر باد رفت؛ استقلال دست به دامن سپاهان!

رویای قهرمانی 70 امتیازی بر باد رفت؛ استقلال دست به دامن سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی- تساوی استقلال برابر تراکتور می‌تواند برای جواد نکونام و شاگردانش، گران تمام شود. 

به گزارش فوتبالی، استقلال که هفته‌هاست صدر جدول را در اختیار دارد و برای رسیدن به پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر تلاش می‌کند، دقاییق قبل در یکی از مهمترین بازی‌های فصل خود مقابل تراکتور به کسب تساوی بدون گل رضایت داد تا 54 امتیازی شود. آبی‌ها با این تساوی بدموقع ممکن است تا ساعتی دیگر صدر جدول را به رقیب دیرینه خود تقدیم کنند و در پنج بازی باقی‌مانده فصل برای کسب قهرمانی منتظر لغزش پرسپولیس باشند.

استقلال که تا پیش از بازی با تراکتور با 53 امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس صدرنشین بود فرصت این را داشت با پیروزی در هر 6 مسابقه باقی‌مانده‌اش تا انتهای فصل قهرمانی 71 امتیازی را جشن بگیرد و ضمن ارتقای رکورد دو فصل خود یک پایان باشکوه در لیگ بیست و سوم داشته باشد اما تساوی در تبریز رویای چنین اتفاق مهمی را از بین برد و حتی ممکن است جام از دستان آبی‌پوشان هم در پایان بازی پرسپولیس و سپاهان لغزیده باشد. 

با این حال آبی‌ها همچنان امیدوار هستند که سپاهان مقابل پرسپولیس شکست نخورد  تا صدر جدول، دست‌نخورده باقی بماند.

استقلال مدل جواد نکونام همچنان فرصت دارد رکورد استقلال مدل فرهاد مجیدی که با 68 امتیاز قهرمان شد را بشکند و با 69 امتیاز به جام قهرمانی بوسه بزند منتها باید منتظر لغزش پرسپولیس باشد و صدالبته در 5 مسابقه پیش روی‌شان فقط با پیروزی زمین بازی را ترک کنند. 

9098