باشگاه‌های خارجی خواهرخوانده سپاهان شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند

باشگاه‌های خارجی خواهرخوانده سپاهان شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند

پایگاه خبری فوتبالی-عصر یک‌شنبه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان در پی سانحه هوایی به شهادت رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در پی این ضایعه، باشگاه‌های خواهرخوانده باشگاه سپاهان نیز با ارسال پیام‌هایی جداگانه به این باشگاه، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.

 در بخشی از پیام رئیس باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روسیه آمده است: از طرف باشگاه فوتبال زنیت درگذشت ناگهانی ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر شهروندان محترم ایرانی را تسلیت عرض می‌کنیم‌.

 باشگاه کازا اسپرت سنگال در پیام خود اینچنین نوشته است: در این لحظه بسیار اندوه آمده‌ایم تا در پی درگذشت رئیس جمهور به شما و ملت ایران تسلیت بگویم، از خدا می‌خواهیم که او را به بهشت برساند.

 در پیام باشگاه کوالالامپور اف سی مالزی نیز آورده شده: شهادت رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه و یارانشان را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم، روحشان قرین آرامش باد.

9098