طرح؛ بلینگام کاری که زیدان در رئال مادرید انجام داد را تکرار می‌کند؟

طرح؛ بلینگام کاری که زیدان در رئال مادرید انجام داد را تکرار می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام در اولین فصل حضور خود در رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که ستاره مادریدی ها در این فصل از رقابت ها بوده است.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در این فصل از رقابت ها به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. مادریدی ها می خواهند پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند. رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود.

اگر رئال مادرید بتواند در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، جود بلینگام در اولین فصل حضور خود در رئال مادرید، قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کرده است. زین الدین زیدان هم چنین افتخاری را در رئال مادرید تجربه کرده بود.

در حقیقت در فصل 2001/02 که اولین فصل حضور زیدان در رئال مادرید بود، مادریدی ها توانستند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند. زیدان هم پیراهن شماره 5 رئال مادرید را می پوشید. زیدان در فینال لیگ قهرمانان اروپا در بازی رئال مادرید مقابل بایرلورکوزن، گل دوم و پیروزی بخش رئال مادرید را در دقیقه 45 به شکلی دیدنی زد. رئال آن بازی را دو بر یک برد و نهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

1470