عکس نوشت؛ ستاره انگلیسی جانشین زیدان در رئال مادرید؟

عکس نوشت؛ ستاره انگلیسی جانشین زیدان در رئال مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام که در تابستان قبلی به رئال مادرید پیوست، عملکرد بسیار خوبی در این فصل از رقابت ها در رئال مادرید داشته است به طوری که خیلی ها معتقدند که این بازیکن ستاره اصلی ترکیب تیم آنچلوتی در این فصل از رقابت ها بوده است.

به گزارش فوتبالی ، زین الدین زیدان در سال هایی که بازیکن فوتبال بود، عملکرد فوق العاده ای در پست خودش یعنی پست شماره 10 داشت. از او به عنوان یکی از بهترین شماره 10 های تاریخ فوتبال یاد می شود. البته شماره پیراهن زین الدین زیدان در رئال مادرید شماره 5 پنج بود یعنی همان شماره ای که اکنون جود بلینگام بر تن می کند.

زیدان بین سال های 2001 تا 2006 بازیکن رئال مادرید بود. به تازگی در بازی اسطوره های رئال مادرید مقابل اسطوره های پورتو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، زیدان هم در ترکیب اسطوره های رئال مادرید قرار داشت و به این ترتیب دوباره در چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفت. تصویر زیدان در این بازی با تصویر جود بلینگام مقایسه شده است و به نظر می رسد که بلینگام ادامه دهنده راه او در رئال مادرید است.

ستاره انگلیسی تازه 20 سال سن دارد و فرصت زیادی برای پیشرفت کردن دارد. او در این فصل با زدن 16 گل فعلا در صدر جدول بهترین گلزنان لالیگا قرار دارد.

1471