قابی از سه باری که تیم آنچلوتی مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرد

قابی از سه باری که تیم آنچلوتی مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی برای سومین بار است که تیمی که در فصل گذشته قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است را از دور رقابت ها حذف می کند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته (چهارشنبه 29 فرودرین ماه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی و رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و راهی مرحله بعد شود.

منچسترسیتی فصل قبل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود و اکنون رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرد. رئال مادرید با هدایت آنچلوتی در فصل 2021/22 هم این کار را با چلسی کرده بود. چلسی در فصل قبل از آن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود و رئال مادرید در فصل 2021/22 آبی های لندن را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد.

در دوره اول حضور آنچلوتی در رئال مادرید هم این اتفاق افتاده بود. در فصل 2012/13 بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود. در فصل 2013/14 رئال مادرید با هدایت آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی با بایرن مونیخ روبرو شد و این تیم را حذف کرد.

در دو بار قبلی که تیم آنچلوتی مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرده است، خودش به قهرمانی رسیده و باید دید که این بار چه اتفاقی می افتد.

1471