مهاجم پرتغالی می‌خواهد در بارسلونا بماند

مهاجم پرتغالی می‌خواهد در بارسلونا بماند

پایگاه خبری فوتبالی - رییس اتلتیکو مادرید تایید کرد که ژائو فلیکس، مهاجم قرضی اتلتیکو مادرید در بارسلونا، دوست دارد همچنان در جمع آبی و اناری پوشان بماند و نمی خواهد به اتلتیکو مادرید برگردد و یا به تیم دیگری برود.

به گزارش فوتبالی ، ژائو فلیکس به طور قرضی در بارسلونا حضور دارد. ژاوی هرناندز از این بازیکن استفاده می کند و ژائو فلیکس زیر نظر ژاوی عملکرد قابل قبولی داشته است. باشگاه بارسلونا به دنبال این است که ژائو فلیکس را حفظ کند و به نظر می رسد که خود ستاره پرتغالی هم همین را می خواهد و دوست دارد که در جمع آبی و اناری پوشان به فعالیت خود ادامه بدهد.

انریکه سرزو ریاست باشگاه اتلتیکو مادرید درباره ژائو فلیکس گفت:" ژائو در بارسلونا پیشرفت می کند و طبیعی است که بخواهد در آن جا بماند. بارسلونا او را می‌خواهد و او در آن جا خوشحال است، بنابراین شرایط برای او خیلی خوب است. بارسلونا خوش شانس است که چنین بازیکن با استعدادی مانند ژائو دارد. او بازیکن بزرگی است."

به نظر می رسد که اتلتیکو مادرید به طور کلی با فروش قطعی ژائو فلیکس موافقت کند. تنها باید بارسلونا با اتلتیکو مادرید مذاکره کند و بر سر قیمت نهایی این بازیکن به توافق برسند.

1471