جانشین ژائو فلیکس در اتلتیکو از بارسلونا می‌آید؟

جانشین ژائو فلیکس در اتلتیکو از بارسلونا می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به انتقال قرضی و قریب الوقوع ژائو فلیکس به چلسی، اتلتیکو در تلاش است تا جایگزینی را برای مهاجم پرتغالی پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، شرایط فلیکس در اتلتیکو در عرض چند ماه کاملا تغییر کرد. این بازیکن که چند ماه پیش یکی از ستارگان اتلتیکو مادرید بود، در نیمه اول فصل به بازیکن مغضوب سیمئونه تبدیل شد و چاره ای جز جدایی نداشت. در نهایت چلسی دست به کار شد تا ستاره پرتغالی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. این بازیکن که زمانی با 127 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو ملحق شده بود، حالا به دنبال احیای مسیر فوتبالش است که حضور در چلسی می تواند گزینه مناسبی برایش باشد و خودش هم برای نهایی کردن انتقال راهی لندن شده است.

در این شرایط اتلتیکو به دنبال خرید در خط حمله است که ممفیس دپای مهاجم هلندی بارسلونا می تواند یکی از گزینه هایشان باشد. دپای نیز مدتهاست که به بازیکن مازاد بارسلونا تبدیل شده است و کاتالان ها از جدایی وی در فاصله شش ماه تا اتمام قراردادش استقبال خواهند کرد چرا که از پرداخت دستمزدش معاف می شوند و می توانند شرایط مالی خود را بهبود ببخشند. دپای نیز می تواند در ترکیب اتلتیکو فیکس شود و ارزشهایش را ثابت کند.

4125