التماس ستاره اتلتیکو مادرید از بارسلونا: لطفاً مرا بخرید!

التماس ستاره اتلتیکو مادرید از بارسلونا: لطفاً مرا بخرید!

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید امیدوار است تا فوتبالش را در بارسلونا ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، ژائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید که گران قیمت ترین بازیکن تاریخ این باشگاه نیز به شمار می رود، رابطه بسیار خوبی با دیگو سیمئونه و رئیس باشگاه اتلتیکو ندارد و حتی هواداران روخی بلانکوس ترجیح می دهند که دیگر او را در لباس این تیم نبینند. فلیکس در فصل 2022-23 به مدت شش ماه به صورت قرضی در چلسی توپ زد و سپس در فصل 2023-24 برای بارسلونا بازی کرد و هنوز مشخص نیست کاتالان ها برای جذب دائمی او اقدام می کنند یا خیر. خود فلیکس بارها اعلام کرده که می خواهد در نیوکمپ به فوتبالش ادامه دهد، اما این تصمیم بستگی به نظر هانسی فلیک و خوان لاپورتا دارد.

ستاره سابق بنفیکا به خبرنگاران گفت: "ماندن در بارسلونا؟ من به صورت قرضی در این تیم هستم و ماندن یا نماندنم به من بستگی ندارد. اگر قرار بود من حرف آخر را بزنم، قطعاً در بارسا می ماندم، چون همانطور که قبلاً هم گفته بودم، عاشق بارسلونا هستم و این باشگاه رویایی دوران کودکی من بود. همه می دانند من چه دوست دارم."

شاید بارسا به خاطر وضعیت اقتصادی که دارد نتواند برای جذب دائمی فلیکس اقدام کند، اما ممکن است یک بار دیگر به صورت قرضی این ستاره را به خدمت بگیرد.

4416