خبر خوب برای هواداران بارسلونا؛ 2 ستاره کلیدی به دیدار با پی‌اس‌جی می‌رسند

خبر خوب برای هواداران بارسلونا؛ 2 ستاره کلیدی به دیدار با پی‌اس‌جی می‌رسند

پایگاه خبری فوتبالی - انتظار می رود فرنکی دی یونگ و پدری 2 ستاره بارسلونا برای دیدار با پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند.

به گزارش فوتبالی، کمتر از 2 هفته دیگر، دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های پاریسن ژرمن و بارسلونا در استادیوم پارک دو پرنس برگزار خواهد شد. اوایل ماه مارس، در جریان دیدار بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، فرنکی دی یونگ و پدری، 2 ستاره بلوگرانا در نیمه اول مصدوم شدند و دیگر نتوانستند برای بارسا بازی کنند. 

حالا موندو دپورتیوو ادعا می کند که هر دو نفر می توانند برای سفر به پایتخت فرانسه حاضر باشند. در حال حاضر، پدری تمرینات انفرادی را آغاز کرده، اما دی یونگ همچنان تحت درمان است، اما انتظار می رود که ستاره سابق آژاکس نیز به زودی تمرینات انفرادی را آغاز کند و تیم پزشکی بارسا ایمان دارد که هر دو نفر برای دیدار رفت در استادیوم پارک دو پرنس سرحال و آماده خواهند بود. 

آندریاس کریستنسن و رونالد آرائوخو 2 مدافع بارسا با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و بازی مقابل لاس پالماس را از دست خواهند داد، اما گفته می شود که هر دو نفر به بازی با پی اس جی خواهند رسید.

4416