ستاره هلندی بارسلونا به بازی مقابل پاری سن ژرمن می‌رسد

ستاره هلندی بارسلونا به بازی مقابل پاری سن ژرمن می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که فرنکی دی‌یونگ برای تقابل برابر پاری سن ژرمن آماده خواهد بود و می‌تواند از ابتدا به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی‌یونگ هلندی، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان دو فصل قبلی بارسلونا بود و توانست توانایی‌هایش را به معرض نمایش بگذارد. این ستاره 26 ساله اما در این فصل دو مرتبه دچار مصدومیت شد و نتوانست در خیلی از بازی‌ها برای بارسلونا به میدان برود. برخی از کارشناسان یکی از علت‌های اصلی ناکامی بارسلونا در لالیگای این فصل را مصدومیت‌های دی‌یونگ و پدری می‌دانند.

این بازیکن تاثیرگذار حالا مراحل آخر دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و در تمرینات گروهی تیم حاضر شده است. گفته می‌شود که این بازیکن می‌تواند از ابتدا مقابل پاری سن ژرمن به میدان برود و قادر به همراهی تیمش در این جدال حساس است.

به نقل از خاوی میگل، همه چیز نشان می‌دهد حضور دی‌یونگ در مقابل پاریس قطعی است و او می‌تواند فیکس باشد. همچنین آمادگی پدری نامشخص است و حتی اگر او را برای این بازی دعوت کنند، فیکس نخواهد بود.

همچنین خوانمارتی، دیگر خبرنگار اسپانیایی گزارش داد که فرنکی دی‌یونگ نیمی از جلسه تمرینی دیروز را با تیم انجام داد، اما باشگاه فقط آن را اعلام نکرد. او 99 درصد برای پاریس آماده است.

حالا باید دید آیا ژاوی بر روی بازیکنی که بیش از یک ماه است از شرایط مسابقات دور است ریسک می‌کند و او را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد یا دی‌یونگ بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند؟

1428