بارسلونا چه برنامه‌ای برای بازیکنان پرتغالی خود دارد؟

بارسلونا چه برنامه‌ای برای بازیکنان پرتغالی خود دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر دو بازیکن پرتغالی یعنی ژائو کانسلو و ژائو فلیکس در ترکیب بارسلونا حضور دارند و این دو بازیکن به صورت قرضی در جمع آبی و اناری ها هستند و باید دید که چه آینده ای در انتظار آن ها است.

به گزارش فوتبالی ، ژائو فلیکس به طور قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا آمده است و از سوی دیگر ژائو کانسلو به طور قرضی از منچستر سیتی در جمع آبی و اناری پوشان حضور دارد.

دکو مدیر ورزشی بارسلونا که خودش هم پرتغالی است، اخیرا در مصاحبه ای درباره آینده ژائو کانسلو و ژائو فلیکس و برنامه ای که باشگاه بارسلونا درباره آن ها دارد، گفت:" ما دوست داریم که هم ژائو کانسلو و هم ژائو فلیکس را در بارسلونا نگه داریم. البته برای انجام این کار باید شرایط مناسبی از سوی منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید فراهم شود. این قضیه به طور کامل بستگی به شرایط معامله دارد."

در واقع بارسا می خواهد ژائو ها را در ترکیب خودش حفظ کند اما باید دید که شرایط اتلتیکو و منچسترسیتی برای این قضیه به چه شکل است. ژائو کانسلو به تازگی از اختلافاتی که با گواردیولا داشته است، پرده برداشته است و مشخص است که او دیگر دوست ندارد در منچستر سیتی بازی کند.

1470