ستاره فرانسوی خط دفاعی منچستریونایتد در لیست فروش تابستانی

ستاره فرانسوی خط دفاعی منچستریونایتد در لیست فروش تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی- رافائل واران یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود در لیست فروش منچستریونایتد برای تابستان پیش رو قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد آماده است تا رافائل واران، ستاره فرانسوی خط دفاعی خود را در تابستان امسال به مبلغ 20 میلیون کمتر از مقداری که برای خریدش هزینه کرد، به فروش برساند. مدیران منچستریونایتد به دنبال کسب درآمد و ایجاد تعادل در حساب‌های مالی باشگاه خود از طریق فروش بازیکنان هستند.

بر اساس گزارشی از رسانه تیم تاک، سر جیم رتکلیف می‌خواهد مدافع باتجربه تیمش را در لیست فروش قرار دهد و به جای او یک بازیکن جوان‌تر را جایگزین کند. لنی یورو به عنوان یکی از اهداف اصلی شیاطین سرخ برای جانشینی رافائل واران شناخته می‌شود.

منچستریونایتد زمانی که این مدافع را از رئال مادرید به خدمت گرفت، 41 میلیون پوند پرداخت کرد و حالا برای فروش او حاضر است تا 20 میلیون کمتر از این مبلغ دریافت کند. واران دستمزد هنگفتی در حدود 340 هزار پوند در هفته دریافت می‌کند و منچستریونایتد می‌خواهد از شر چنین دستمزد نجومی‌ای خلاص شود.

خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند که واران مورد توجه چند باشگاه عربستانی قرار گرفته و باید دید در تابستان پیش رو راهی کدام تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود. شکی نیست که او یک مدافع درجه یک برای رئال مادرید و تیم ملی فرانسه در چند سال اخیر بود، اما عملکرد او در منچستریونایتد در حد انتظار نبود.

جایگزین کردن او در تابستان با یک مدافع جوان با استعداد مانند یورو ممکن است تصمیم بدی نباشد. مدافع 18 ساله لیل فرانسه در بین تیم‌های اروپایی مشتریان زیادی دارد و کارشناسان عقیده دارند آینده درخشانی در انتظار این بازیکن جوان است. 

1428