احتمال نفتی شدن مدافع میانی منچستریونایتد

احتمال نفتی شدن مدافع میانی منچستریونایتد

پایگاه فوتبالی- از آنجایی که رافائل واران ممکن است پیشنهاد خوبی از عربستان داشته باشد، بعید است که بخواهد در منچستریونایتد ماندگار باشد.

به گزارش فوتبالی- فابریتزیو رومانو، متخصص سرشناس نقل و انتقالات فوتبال جهان، گفته علی‌رغم شایعاتی مبنی بر بازگشت این مدافع میانی سی ساله به تیم قبلی خودش یعنی رئال مادرید در بین اهالی فوتبال، منچستریونایتد هنوز قرارداد جدیدی را مقابل واران نگذاشته.

به نظر می‌رسد این گزارش‌ها دقیق نباشند، آن هم با توجه به تاکید رومانو بر اینکه واران هیچ مذاکره‌ای با شیاطین سرخ بر سر قرارداد جدیدش نداشته، به این معنی که او در تابستان امسال که بازیکن آزاد می‌شود، اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

اگر این بازیکن فرانسوی تصمیم به ترک یونایتد بگیرد، گزینه‌های کمی نخواهد داشت. رومانو توضیح می‌دهد که احتمالا تیم‌های زیادی از سراسر اروپا و همچنین لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی وجود خواهند داشت که خواستار به خدمت گرفتن او هستند.

رومانو می‌گوید: «وضعیت رافائل واران به‌شخصه برای من جای سوال دارد. ما شایعات زیادی در مورد دریافت پیشنهاد قرارداد جدید او داشتیم، اما به نظر من اینطور نیست. طبق آنچه به من گفته شده، واران حتی یک پیشنهاد هم برای قرارداد دریافت نکرده و تا به الان هیچ مذاکره‌ای با منچستریونایتد صورت نگرفته.»

«باید منتظر بمانیم تا ببینیم در ماه‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. اما اگر تغییری ایجاد نشود و باشگاه منچستریونایتد قرارداد جدیدی را پیش روی او نگذارد، او به‌عنوان بازیکنی آزاد از تیم می‌رود چون قراردادش به پایان می‌رسد.»

«به نظر من واران گزینه‌های زیادی را پیش روی خود خواهد داشت. او برای آیندهاش وقت می‌گذارد، اما فعلا بعید به نظر می‌رسد که واران در منچستریونایتد بماند.»

برخی از طرفداران شیاطین سرخ ممکن است با از دست دادن بازیکنی باتجربه و اثبات‌شده در سطح واران ناامید شوند، اما در عین حال او روز به روز در سنش بیشتر می‌شود، بنابراین و جایگزین کردن او با مدافعی که هنوز چند سالی با اوج خود فاصله دارد به نفع همه‌ست.»

1428