واکنش عجیب استقلال به گل‌های مس؛ سیلوا مهاجم شد!

واکنش عجیب استقلال به گل‌های مس؛ سیلوا مهاجم شد!

پایگاه خبری فوتبالی – استقلال نتوانست واکنش مناسبی به گل‌هایی که از مس رفسنجان خورد نشان بدهد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال در اولین مرحله از جام حذفی شکست بخورد و حذف شود اما این اتفاق افتاد و مس رفسنجان توانست با ارائه یک بازی درخشان استقلال را با دو گل شکست بدهد.

آبی‌های تهران که با هدایت جواد نکونام امید زیادی به پیروزی در این مسابقه و صعود به مراحل بالاتر داشتند اما در مقابل مس غافلگیر شدند و نتوانستند واکنش مناسبی به بازی خوب مس نشان بدهند.

مس یک بار در نیمه اول به گل رسید و جواد نکونام در ابتدای نیمه دوم مهرداد محمدی را به جای جلال‌الدین ماشاریپوف به زمستان فرستاد. در دقیقه 56 هم مهدی مهدی پور و ابوالفضل جلالی که هر کدام 4 پاس گل در لیگ داده‌اند به زمین رفتند

اما استقلال گل دوم را هم دریافت کرد! نکونام در دقیقه 72 دو بازیکن دیگر یعنی گوستاوو بلانکو و میلاد فخرالدینی را هم به زمین فرستاد اما یکی از مهم‌ترین تغییرات با جابجایی یکی از بازیکنان داخل زمین رخ داد.

تقریبا بعد از گل دوم مس بود که رافائل سیلوا مدافع وسط برزیلی استقلال از خط دفاع جدا شد و به خط حمله رفت. مشخص بود که قرار است او روی توپ‌های بلندی که مهدی‌پور، جلالی و فخرالدینی ارسال می‌کنند تاثیر بگذارد.

این اتفاق در حالی رخ داد که استقلال می‌توانست از پیمان بابایی که دونده و سرزن است و البته بر خلاف رافائل سیلوا پست تخصصی‌اش هم مهاجم است استفاده کند و به این ترتیب رافائل هم در پست تخصصی‌اش باقی می‌ماند.

این در حالی است که استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل ارسلان مطهری را کنار گذاشت و پیمان بابایی را حفظ کرد. امروز و پس از این که استقلال عقب افتاد به نظر می‌رسید نوبت استفاده از بابایی رسیده است اما نکونام در این شرایط هم بابایی را به زمین نفرستاد!

حالا این سوال برای طرفداران استقلال پیش آمده است که وقتی بابایی اصلا فرصت بازی کردن برای استقلال را پیدا نکرده است چرا نکونام او را حفظ کرد و ارسلان را مازاد کرد. ارسلان لااقل در دربی‌ها کارنامه خوبی دارد اما بابایی در مجموع اصلا عملکرد خوبی در استقلال نداشته است.

1359