رکورد ویژه کاپیتان اسبق بارسلونا؛ هزار بازی بدون یک کارت قرمز

رکورد ویژه کاپیتان اسبق بارسلونا؛ هزار بازی بدون یک کارت قرمز

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا هافبک اسپانیایی حال حاضر باشگاه فوتبال امارات، به تعداد هزار بازی در طول دوران حرفه ای خود رسیده است و به این ترتیب یک عدد ویژه را از خودش بر جای گذاشته است.

به گزارش فوتبالی ، یک نکته ویژه درباره آندرس اینیستا وجود دارد و آن هم این است که این بازیکن اسپانیایی هرگز کارت قرمز در طول دوران حرفه ای خود دریافت نکرده است. آندرس اینیستا گل قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را مقابل تیم ملی هلند به ثمر رساند و از آن زمان محبوبیت ویژه ای میان اسپانیایی ها به دست آورده است.

آندرس اینیستا بین سال های 1996 تا 2018 در رده های سنی مختلف بارسلونا بازی کرده است و یکی از اسطوره های باشگاه بارسلونا به حساب می آید. او پس از ترک بارسلونا راهی تیم ویسل کوبه در فوتبال ژاپن شد و در تابستان قبلی هم به تیم فوتبال امارات پیوست.

باشگاه امارات روز گذشته در لیگ امارات به مصاف تیم عجمان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. آندرس اینیستا در این بازی به تعداد 1000 بازی در طول دوران حرفه ای خود رسید. البته آندرس اینیستا در این بازی در دقیقه 80 تعویض شد. اینیستا در حال حاضر 39 سال سن دارد.

1471