عکس؛ پیراهن جدید بارسلونا بر تن گلزن فینال جام جهانی 2010

عکس؛ پیراهن جدید بارسلونا بر تن گلزن فینال جام جهانی 2010

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا که یکی از اسطوره های تاریخ باشگاه بارسلونا است، به تازگی پیراهن جدید بارسلونا را که برای فصل پیش رو قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، بر تن کرده است و به این ترتیب عشق و علاقه ای که همچنان به باشگاه بارسلونا دارد را نشان داده است.

به گزارش فوتبالی ، آندرس اینیستا در حال حاضر چهل سال سن دارد. او بازیکن باشگاه فوتبال امارات است. در حقیقت اینیستا پس از سال ها حضور در فوتبال ژاپن تصمیم گرفت که راهی فوتبال امارات شود. آندرس اینیستا بین سال های 2002 تا 2018 در تیم اصلی بارسلونا حضور داشت. او پیش از آن هم بازیکن آکادمی آبی و اناری ها بود. اینیستا در بارسلونا موفقیت های زیادی را تجربه کرد.

آندرس اینیستا در میان اسپانیایی ها هم یک چهره اسطوره ای و فراموش نشدنی است چرا که او در فینال رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، در بازی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی هلند، تک گل اسپانیایی ها را به ثمر رساند و به این ترتیب موجب برد یک بر صفر تیم ملی اسپانیا و قهرمانی این تیم در رقابت های جام جهانی شد.

اینیستا به تازگی پیراهن بارسلونا برای فصل 2024/25 را بر تن کرده است. این پیراهن توسط کمپانی نایکی طراحی شده است و شبیه به کیت های قدیمی بارسلونا است.

1470