چهارمین باخت پیاپی سپاهان؛ یخبندان

چهارمین باخت پیاپی سپاهان؛ یخبندان

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان در اولین بازی نیم‌فصل دوم به استقلال در تهران باخت. این یعنی ادامه همان روندی که پیش از این برابر آلومینیوم استارت خورد و با گل‌گهر و شمس‌آذر ادامه پیدا کرد. 

به گزارش فوتبالی، و حالا آنها در یک قدمی برابری با بدترین عملکرد تاریخ‌شان در لیگ برتر هستند. اتفاقی که در لیگ هفدهم رخ داد و آنها هم در 4 بازی پیاپی شکست خوردند و هم رنگ برد را در 5 بازی ندیدند.

  سپاهان در ابتدای لیگ 22 هم 4 بازی بدون برد را زیرنظر مورایس تجربه کرد و متحمل یک باخت و 3 مساوی شد ولی مرد پرتغالی حالا بدون احتساب لیگ قهرمانان در هر 4 بازی آخر لیگ برتری‌اش شکست خورده است.

* لیگ اول

  سپاهان در اولین دوره لیگ برتر، 3 باخت پیاپی را برابر پرسپولیس، تراکتور و ابومسلم تجربه کرد. آنها در همان بازه زمانی 9 هفته بدون برد را سپری کردند.

* لیگ چهارم

  این بار اوضاع بدتر هم بود؛ 3 باخت پیاپی به استقلال اهواز، صبا و پاس و رقم خوردن 10 بازی متوالی بدون برد.

* لیگ پنجم

  سپاهان در 3 بازی پیاپی برابر برق شیراز، صبا و استقلال شکست خورد ولی این بازه زمانی خیلی زود تمام شد و به چهارمین بازی بدون امتیاز نرسید.

* لیگ 15

  10 فصل بعد، سپاهان در یک بازه زمانی 10 هفته‌ای، موفق به ثبت هیچ بردی نشد. آنها در این مدت، 4 بازی را باختند و 6 بار هم مساوی کردند.

* لیگ 16

  بدترین عملکرد اینگونه ثبت شد که سپاهان در 3 بازی پیاپی به پیکان، ماشین‌سازی و پرسپولیس باخت و 4 هفته را بدون برد سپری کرد.

* لیگ هفدهم

  ضعیف‌ترین عملکرد تاریخ سپاهان؛ آنها در 4 بازی پشت سر هم برابر ذوب‌آهن، سپیدرود، فولاد و پرسپولیس شکست خوردند و بردی در 5 بازی پیاپی ثبت نکردند.

* لیگ بیست و سوم

  سپاهان هر 4 بازی آخرش را باخته: به آلومینیوم در اصفهان و برابر گل‌گهر، شمس‌آذر و استقلال در خانه رقبا. نبردن پیکان در اصفهان یعنی برابری با دوران تلخی که در لیگ 17 رقم خورد و برابری با بدترین روزهای حضور 23 دوره‌ای لیگ برتر.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی