پیام اوسمار بعد از پیروزی مقابل تراکتور؛ پیش به سوی دربی

پیام اوسمار بعد از پیروزی مقابل تراکتور؛ پیش به سوی دربی

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی روزهای خوبی نداشت اما به نظر می‌رسد که گذشت زمان به تقویت این تیم منجر می‌شود.

به گزارش فوتبالی، باخت به آلومینیوم اراک در اولین گام سرمربی‌گری اوسمار این تصور را به وجود آورد که پرسپولیس را باید در این فصل کم کم به انتهای لیست مدعیان قهرمانی فرستاد. بازی با تراکتور اما ورق را برگرداند. 

یک بازی خوب در مقابل تیم چهارم جدول که حتی شانس رسیدن به رده سوم جدول را هم در این بازی داشت. پیروزی در یک بازی شبه دربی آن هم چندین روز قبل از دربی پایتخت هواداران را حسابی امیدوار کرد. 

تیمی که توانست مقابل تراکتور تیم برتر میدان باشد و با تعداد شوت‌های داخل چارچوب و مالکیت بیشتر و آمار بتر 3 امتیاز را با اقتدار به دست بیاورد و مهم‌تر از آن با بیش از اختلاف یک گل برنده میدان شود. این تیم با اضافه شدن عبدالکریم حسن و اورونوف و هماهنگی بیشتر عیسی آل ‌کثیر قطعا از این هم خطرناک‌تر خواهد شد و با آمادگی بیشتر پای به دربی پایتخت خواهد گذاشت. 

در حالی که استقلال با ثبات لیگ را شروع کرد و مدیران باشگاه و نکونام تمام تلاش خود را برای تقویت تیم انجام دادند اما شاید آنها در روندی متفاوت به حریف سنتی خود برسند. البته دربی همیشه غیرقابل پیش‌بینی‌ترین بازی فوتبال بوده و شرایط دو تیم پیش از سوت آغاز بازی کمترین تاثیر را در نتیجه به دست آمده داشته است. با این حال برد مقابل تراکتور اگر در بازی‌های بعدی برای پرسپولیس دوام داشته باشد نوید روز خوبی را برای پرسپولیس و بازیکنان تازه‌واردش خواهد داد. البته بازی هفته آینده آنها مقابل ذوب آهن بازی آسانی نخواهد بود.

4326