سه گزینه کارلتو برای جانشینی بلینگام

سه گزینه کارلتو برای جانشینی بلینگام

پایگاه خبری فوتبالی- جود بلینگام به علت مصدومیت تا یک ماه دور از میادین است و کارلتو باید فکری به حال بازی‌هایی کند که ستاره انگلیسی در آن‌ها حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگهام بدون شک ستاره اصلی رئال مادرید در فصل جاری بوده است. هافبک انگلیسی که روز شنبه بیستمین گل خود را با پبراهن لوس بلانکوس مقابل خیرونا به ثمر رساند، تنها چند بازی را در این فصل به دلیل مصدومیت یا محرومیت از دست داده است، اگرچه این وضعیت حالا تغییر کرده و گفته می‌شود بلینگهام به علت مصدومیت به مدت 1 ماه از میادین دور است.

بلینگهام در بازی مقابل خیرونا از ناحیه مچ پا آسیب دید، آسیبی که او را تا 1 ماه آینده از میادین دور نگه می دارد. این یک معضل بزرگ برای رئال مادرید است، به خصوص که آنها در این هفته باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آربی لایپزیش بروند.

طبق گفته نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید سه گزینه اصلی را به عنوان جانشین بلینگهام در اختیار دارد. براهیم دیاز که هرگاه در این فصل فرصتی به دست آورد، عملکرد خوبی از خود نشان داد؛ آماده است تا جانشین هافبک 20 ساله رئال مادرید شود. گفته شده است که این گزینه، محتمل‌ترین اتفاق برای بازی مقابل لایپزیش است.

لوکا مودریچ هم این شانس را دارد تا به جای بلینگهام در پست شماره 10 بازی کند. او که فرصت زیادی در این فصل به دست نیاورده، می‌تواند از مصدومیت جود بلینگهام بهره کافی را ببرد و بار دیگر خودش را به کادر فنی رئال مادرید اثبات کند.

در نهایت، بعیدترین گزینه، حضور خوسلو ماتو در ترکیب است. در این صورت، کارلتو باید تغییر سیستم بدهد و با ترکیب 4-3-3 تیمش را به میدان بفرستد. انتظار نمی‌رود آنچلوتی سیستمی را که در این فصل به خوبی کار کرده است تغییر دهد.

1428