بازگشت جود بلینگام به لیست رئال مادرید مقابل کادیز

بازگشت جود بلینگام به لیست رئال مادرید مقابل کادیز

پایگاه خبری فوتبالی – جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید که به دلیل مصدومیت قرار بود در دیدار مقابل کادیز هم غایب باشد، با اعلام حضورش در این بازی خوشحالی را به قبل مادرید هدیه داد

به گزارش فوتبالی، آقای گل حال حاضر لالیگا، جود بلینگام که از ناحیه شانه دچار مصدومیت شده بود، توانست با جلسات ریکاوری جواز حضور مجدد در لیست رئالی ها در دیدار مقابل کادیز را به دست بیاورد. بلینگام که اخیر جایزه پسر طلایی را در مراسم فیفا دریافت کرد، دو بازی اخیر انگلستان در بازی های انتخابی یورو 2024 مقابل مالت و مقدونیه شمالی را به دلیل مصدومیت از دست داد. اما در ابتدای هفته اخیر با رهایی از بند مصدومیت مجددا در تمزینات رئال مادرید حضور پیدا کرد و برای دیدار با کادیز در لیست بازیکنان اصلی قرار گرفته است.

با وجود خبر خوشحال کننده بازگشت بلینگام به لیست اصلی، اما همچنان کارلو آنچلوتی و رئالی ها با مصدومیت بازیکنان اصلی خود مانند وینیسیوس جونیور که در بازی های ملی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و به مدت 10 هفته در لیست تیم غایب خواهد بود دست و پنجه نرم می کنند. ستاره پیشین دورتموند در فصل جاری تا الان نمایش خیره کننده ای داشته و توانسته رکورد زین الدین زیدان در بیشترین تعداد گل در یک فصل برای رئال مادرید را شکسته و با 13 گل در 14 بازی که 10 گل آن در لالیگا به ثمر رسیده این رکورد را از آن خود کند.

لیست رئال مادرید برای دیدار روز یکشنبه مقابل کادیز عبارت است از: لونین، پینیرو، فران، کارواخال، آلابا، ناچو، لوکاس واسکز، فران گارسیا، رودیگر، مندی، بلینگام، تونی کروس، لوکا مودریچ، فده والورده، سبایوس، ماریو مارتین، نیکو پاز، رودریگو، خوسلو، براهیم و گونزالو، که باید دید کارلتو برای لیست 11 نفره کدام بازیکنان را به کار می گیرد.

1369