عصبانیت آنچلوتی به خاطر از دست دادن امتیاز در دربی مادرید

عصبانیت آنچلوتی به خاطر از دست دادن امتیاز در دربی مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه ایتالیایی اعتراف کرد که از تساوی یک بر یک رئال مادرید مقابل اتلتیکو کمی ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته بیست و سوم لالیگا، تیم های رئال و اتلتیکو در استادیوم سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در ابتدا میزبان با تک گل براهیم دیاز از حریف خود پیش افتاد، اما در دقیقه 90+3، مارکوس یورنته بازی را به تساوی کشاند تا رئال 2 امتیاز مهم را از دست بدهد. 

آنچلوتی راجع به بازی گفت: "از نقطه نظر ما، بازی بسیار خوبی بود. ما خیلی خوب بازی را کنترل کردیم، اما در مورد گل دقیقه آخری، کمی بدشانس بودیم. ما از نظر قد کم آوردیم و باید عقب تر می نشستیم. شایسته کسب 3 امتیاز و پیروزی بودیم، اما بازی های بسیاری بودند که ما در لحظه آخر به گل رسیدیم و برنده شدیم. نباید از خودمان انتقاد کنیم. حالا صدر جدول هستیم و می توانیم در شنبه آینده، اختلاف را بیشتر کنیم. آرامش خودمان را حفظ کرده ایم. واقعا تیم قوی هستیم. مصدومان زیادی داشتیم، اما بازیکنانم به خوبی نقش خودشان را ایفا کردند. البته از نتیجه اصلاً راضی نیستم، چون واقعاً حق ما برد بود. فعلاً تیم باید آرام بماند."

4416