دلیل موفق نشدن رونالدو در اولدترافورد فاش شد

دلیل موفق نشدن رونالدو در اولدترافورد فاش شد

پایگاه خبری فوتبالی – هنوز هم موضوع جدایی پرحرف‌وحدیث کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد مورد بحث قرار می‌گیرد و افراد زیادی در خصوص آن صحبت می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، کمک مربی سابق منچستریونایتد، مایک فیلان، در آخرین مصاحبه خود در خصوص عدم موفقیت رونالدو در دوره دوم حضورش در منچستریونایتد صحبت کرد.

هرچقدر که دوران نخست رونالدو در شهر منچستر پرفروغ و باشکوه بود؛ دوره دوم، پرحاشیه و کمرنگ سپری شد. تاثیر رونالدو در منچستریونایتد مشخص بود، او به خوبی برای قرمزها گلزنی می‌کرد، اما تیم سولسشر به صورت کلی افت کرده بود.

مایک فیلان که بین سال‌های 2019 تا 2022 دستیار اوله گونار سولسشر بود در این مورد صحبت کرد. فیلان اکنون اعلام کرد رونالدو با استانداردهای بالایی به باشگاه آمد، اما خواسته‌هایی که او از هم‌تیمی‌هایش داشت محقق نشد و شاید همین مسئله دلیل اصلی موفق نشدن او در منچستر بود.

فیلان در مورد دومین دوره حضور رونالدو در منچستریونایتد به اسکای اسپورت گفت: «او باتجربه‌تر و بااراده‌تر به اولدترافورد آمد، او هنوز در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کرد و کار کردن با او فوق‌العاده بود. من روحیه جاه‌طلبی او را دوست داشتم و تحسین می‌کردم، او می‌خواست استانداردهای دیگران بالا برود اما اینطور نشد.»

فیلان اضافه کرد: «من می‌دیدم که او فشار زیادی برای تمرین بیشتر و جدی‌تر می‌آورد، اما واکنشی از سوی بقیه بازیکنان دریافت نمی‌کرد. او احتمالا بعد از مدتی متوجه شد که نمی‌تواند در جمع شیاطین سرخ به موفقیت خاصی دست پیدا کند و ترجیح داد به سراغ چالش‌های دیگری برود.»

1428