گذشت 38 سال از شروع کار مالدینی در میلان

گذشت 38 سال از شروع کار مالدینی در میلان

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو مالدینی بدون تردید یکی از سرشناس ترین اسطوره های تاریخ فوتبال باشگاه میلان و همچنین فوتبال ایتالیا است.

به گزارش فوتبالی ، پائولو مالدینی در حال حاضر 55 سال سن دارد. 38 سال پیش در چنین روز هایی بود که او کار خود به طور رسمی در باشگاه میلان شروع کرد. نکته جالب این جا است که مالدینی در حالی که 16 سال سن داشت، به تیم بزرگسالان میلان منتقل شد. پائولو مالدینی بین سال های 1978 تا 1984 بازیکن تیم رده های پایه میلان بوده است. او از سال 1984 تا سال 2009 میلادی بازیکن تیم بزرگسالان میلان بود و پس از آن بازنشسته شد. پائولو مالدینی یک بازیکن تک باشگاهی در دنیای فوتبال است. او افتخارات زیادی را به همراه میلان به دست آورد.

پائولو مالدینی هفت بار به همراه میلان قهرمان رقابت های سری آ ایتالیا شد. او یک بار فاتح کوپا ایتالیا شده است. مالدینی پنج بار سوپرکاپ ایتالیا را به دست آورده است. او پنج بار هم قهرمان چمپیونزلیگ شده است. این اسطوره ایتالیایی 5 بار سوپرکاپ اروپا را بالای سر برده است. او یک بار هم قهرمان جام باشگاه های جهان شده است.

پائولو مالدینی که یک مدافع وسط بی نظیر بود، از سال 1988 تا سال 2002 در تیم ملی ایتالیا حضور داشت و در قهرمانی ایتالیا در جام جهانی 2006 آلمان، در تیم ملی ایتالیا حضور نداشت.

1471