اسطوره لیورپول و پیشنهاد دادن خودش به بارسلونا پس از ترک عربستان

اسطوره لیورپول و پیشنهاد دادن خودش به بارسلونا پس از ترک عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون به طور رسمی به تیم آژاکس آمستردام پیوست و فوتبال عربستان را ترک کرد و به فوتبال اروپا برگشت.

به گزارش فوتبالی ، جوردن هندرسون در تابستان قبلی بود که تصمیم گرفت لیورپول را ترک کند و راهی الاتفاق عربستان شود. اوضاع برای او در تیم عربستانی چندان مناسب پیش نرفت و این بازیکن از زندگی در عربستان ناراحت بود و دوست داشت که به فوتبال اروپا برگردد. در نهایت او با توافقی دو طرفه، قرارداد خود را با الاتفاق عربستان فسخ کرد و راهی آژاکس شد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، جوردن هندرسون که به دنبال راهی برای رفتن از عربستان بوده است، خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده است. بارسا در حال حاضر یک هافبک دفاعی می خواهد و جوردن هندرسون می توانست گزینه مناسبی برای آبی و اناری ها باشد.

اما در نهایت بارسلونا و هندرسون به توافق نرسیده اند چرا که بارسا فقط برای شش ماه آن هم به طور قرضی جوردن هندرسون را می خواسته است اما این بازیکن انگلیسی به دنبال راهی بوده تا به طور دائمی از فوتبال عربستان بیرون بیاید و به همین دلیل تصمیم گرفته که به آژاکس برود. هندرسون در حال حاضر 33 سال سن دارد.

1470