حمایت هری مگوایر از جوردن هندرسون پس از توهین تماشاگران در ومبلی

حمایت هری مگوایر از جوردن هندرسون پس از توهین تماشاگران در ومبلی

پایگاه خبری فوتبالی- هری مگوایر از جردن هندرسون کاپیتان دوم تیم ملی انگلیس پس از هو شدن توسط تماشاگران در ومبلی حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی ، هری مگوایر مدافع منچستریونایتد، هواداران انگلیس را به دلیل هو کردن جردن هندرسون به شدت مورد انتقاد قرار داد. مگوایر ۳۰ ساله پس از صحبت با رسانه ها پس از پیروزی ۳-۱ انگلیس مقابل ایتالیا در روز سه شنبه، به هو شدن هم تیمی خود هندرسون در هفته گذشته واکنش نشان داد. مگوایر در این باره به بی بی سی گفت که هواداران واقعی انگلیس بازیکنان را هو نمی کنند.

مگوایر در این بار گفت:" بازیکنان انگلیس زندگی خود را وقف بازی کردن می‌کنند و هر کاری از آنها بر می‌آید برای اینکه تماشاگران خاطرات خوبی داشته باشد و لحظات ویژه‌ای برای آن‌ها و خانواده‌ هایشان رقم بخورد، انجام می‌دهند و این گونه برخورد از جانب عده ای تماشاگران منصفانه نیست."

هندرسون بازی دوستانه اخیر مقابل استرالیا را در ترکیب اصلی سه شیرها آغاز کرد و در دقیقه ۶۱ توسط گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس تعویض شد. هافبک سابق لیورپول در حالی که از زمین ورزشگاه ومبلی خارج می‌شد، با سوت شدید تماشاگران انگلیسی مواجه شد. ملی پوش تیم ملی انگلیس اکنون به عربستان بازخواهد گشت تا به استیون جرارد و تیمش الاتفاق ملحق شود، زیرا آنها منتظر دیدار روز یکشنبه برابر الریان هستند.

۱۰۰۹