سانتیاگو برنابئو میزبان تقابل برزیل و اسپانیا

سانتیاگو برنابئو میزبان تقابل برزیل و اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا، در فیفادی بعدی، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید و طی دیداری دوستانه به مصاف همدیگر می‌روند.
به گزارش فوتبالی، پس از توهین‌های نژادپرستانه‌ای که فصل گذشته علیه وینیسیوس جونیور سر داده شد، تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل دیداری دوستانه تدارک دیدند تا رفتارهای نژادپرستانه هواداران اسپانیایی را محکوم کنند.
امروز فدراسیون فوتبال اسپانیا، طی بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که ورزشگاه پایتخت اسپانیا این بازی دوستانه را در ماه مارس برگزار خواهد کرد.
کمتر از یک ماه پس از توهین‌های نژادپرستانه وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید در مستایا در جریان بازی لالیگا مقابل والنسیا، اتحادیه فوتبال اسپانیا و برزیل تایید کردند که یک بازی دوستانه را به عنوان بخشی از نبرد مداوم فوتبال‌ها برای ریشه‌کن کردن نژادپرستی و شعارهای تبعیض‌آمیز که روح جوان‌مردانه‌ی فوتبال را لکه‌دار می‌کند، برگزار خواهند کرد.
این بازی روز سه شنبه و در تاریخ 26 مارس 2024 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. این مسابقه با شعار «ما همه یک پوست داریم» برگزار می‌شود و پیام مثبتی را به طرفداران فوتبال در سراسر جهان ارائه می‌دهد که در ورزش جایی برای نژادپرستی وجود ندارد.
این دیدار دهمین تقابل اسپانیا و برزیل خواهد بود. آخرین دیدار این دو تیم به فینال جام کنفدراسیون‌ها در سال 2013 بازمی‌گردد که سلسائو توانست با 3 گل اسپانیای قدرتمند آن سال‌ها را در هم بکوبد.
1428