چلسی به سراغ جذب بازیکن انگلیسی ناراضی از عربستان می‌رود؟

چلسی به سراغ جذب بازیکن انگلیسی ناراضی از عربستان می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - جردن هندرسون که در تابستان گذشته تصمیم گرفت که انگلیس و لیورپول را ترک کند و راهی الاتفاق عربستان شد، از تصمیم خود پشیمان است و به دنبال راهی است تا بتواند به فوتبال انگلیس برگردد.

به گزارش فوتبالی ، جردن هندرسون در حال حاضر 33 سال سن دارد. او کاپیتان لیورپول بود اما ترجیح داد که به الاتفاق عربستان برود. الاتفاق با هدایت استیون جرارد عملکرد بسیار ضعیفی داشته است و با وجود خرج هایی که کرده است اکنون در رده هشتم جدول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان قرار گرفته است. جردن هندرسون نتوانسته است خودش را با شرایط زندگی در عربستان سعودی وفق بدهد و همین قضیه موجب شده است که او به دنبال راهی برای بازگشت به انگلیس باشد.

به نقل از football london ، چلسی می تواند یکی از مقاصد احتمالی جردن هندرسون باشد. در حقیقت عملکرد ضعیف چلسی موجب شده است تا سران این تیم به فکر تقویت تیم به خصوص تقویت خط هافبک باشند. جردن هندرسون یکی از گزینه های احتمالی آن ها است چرا که تجربه بالایی در فوتبال انگلیس دارد.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد. الاتفاق از 19 بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان تنها در شش بازی به پیروزی رسیده است.

1470