پنج بازیکن بارسلونا که در این فصل هنوز مصدوم نشده‌اند

پنج بازیکن بارسلونا که در این فصل هنوز مصدوم نشده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - این فصل از رقابت ها، از لحاظ تعداد مصدومیت برای بارسلونا اصلا فصل خوبی نبوده است و به نظر می رسد که کادر بدنسازی و کادر پزشکی بارسلونا دچار ضعف است چرا که به جز 5 بازیکن، تمامی بازیکنان بارسلونا حداقل یک مصدومیت را در این فصل تجربه کرده اند.

به گزارش فوتبالی ، ژائو کانسلو جدید ترین مصدوم بارسلونا بود که در بازی آبی و اناری پوشان مقابل لاس پالماس دچار مصدومیت شد. البته مصدومیت او باعث نمی شود که این بازیکن به مدت طولانی از میادین به دور باشد. ژائو کانسلو احتمالا حدود دو یا سه هفته نمی تواند بازی کند و پس از آن به ترکیب بارسلونا باز خواهد گشت.

همه بازیکنان تیم بارسلونا در این فصل از رقابت ها حداقل یک مصدومیت را تجربه کرده اند و فقط پنج بازیکن از بارسا بوده اند که هنوز مصدوم نشده اند. این پنج بازیکن عبارتند از: ایناکی پنیا، اوریول رومئو، فرمین لوپز، ژائو فلیکس و فران تورس.

به نظر می رسد که مصدوم نشدن این بازیکنان هم به خاطر این است که ژاوی به اندازه سایر بازیکنانش از آن ها استفاده نکرده است و هنوز هم تا پایان فصل مدت زمان زیادی مانده است و ممکن است که آن ها هم دچار مصدومیت شوند.

1470