مشخص شدن برنامه سرمربی آرژانتین؛ تا کوپا آمریکا ماندنی شد؟

مشخص شدن برنامه سرمربی آرژانتین؛ تا کوپا آمریکا ماندنی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی پس از پیروزی در تاریخی در ماراکانا، کل فوتبالل آرژانتین را نگران کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که فوتبالدوستان آرژانتینی در حال جشن گرفتن از این پیروزی بودند، اسکالونی اعلام کرد که در مورد آینده اش در آلبی سیلسته مردد است و به جدایی فکر می کند. هواداران تیم ملی آرژانتین در هفته های اخیر نگران آینده اسکالونی بودند چرا که نمی خواستند که این مربی را پس از قهرمانی در کوپا آمریکا و جام جهانی از دست بدهند. 

حضور اسکالونی در قرعه کشی کوپا آمریکا 2024 نشانه ای از این بود که او فعلا در تیم ملی آرژانتین می ماند هر چند که او در این مراسم گفت:" در حال حاضر از نظر شخصی در حال تفکر هستم. مهم است که پس از همه چیزهایی که به آن دست یافته ایم، خوب فکر کنم و بعد تصمیم بگیرم." او همچنین شایعه اختلاف با کلودیو تاپیا رییس فدراسیون آرژانتین را تکذیب کرد. 

حالا رسانه های آرژانتینی گزارش داده اند که با وجود همه شایعات، اسکالونی حداقل تا تابستان و کوپا آمریکا در تیم ملی آرژانتین خواهد بود. گاستون ادول خبرنگار آرژانتینی گزارش داده است که در حال حاضر اسکالونی و دستیارانش در حال برنامه ریزی برای مسابقات هستند و بدین ترتیب این مربی حداقل تا تابستان اینده روی نیمکت آلبی سیلسته خواهند نشست. در حال حاضر دستیاران اسکالونی در حال بررسی کمپ های تمرینی در آتلانتا، نیوجرسی، میامی و تگزاس هستند. 

4125