تنها بازیکنی که در حال حاضر هم قهرمان جام جهانی است و هم قهرمان جام باشگاه‌های جهان

تنها بازیکنی که در حال حاضر هم قهرمان جام جهانی است و هم قهرمان جام باشگاه‌های جهان

پایگاه خبری فوتبالی - این که یک بازیکن همزمان هم در رده ملی و هم در رده باشگاهی در دنیا بتواند در بالاترین سطح ها به قهرمانی برسد به هیچ عنوان کار ساده و آسانی نیست و بازیکنی که چنین کاری را انجام بدهد یک بازیکن ویژه و ستاره خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر جولیان آلوارز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی هم قهرمان جام باشگاه های جهان است و هم قهرمان رقابت های جام جهانی است. در حقیقت در جام جهانی 2022 قطر تیم ملی آرژانتین به قهرمانی رسید و جام را بالای سر برد. جولیان آلوارز هم در این تیم حضور داشت و موفق شد قهرمان این رقابت ها شود.

از سوی دیگر منچسترسیتی در دوره اخیر رقابت های جام باشگاه های جهان به عنوان قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرد و موفق شد به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد. جولیان آلوارز به عنوان مهاجم منچستر سیتی در این رقابت ها حضور داشت و قهرمان جام باشگاه های جهان شد و به این ترتیب تبدیل به بازیکنی شده که هم در دوره اخیر جام جهانی به قهرمانی رسیده است و هم در دوره اخیر جام باشگاه های جهان به قهرمانی رسیده است و نشان قهرمانی این رقابت ها را روی پیراهن خود دارد.

1471