روزگاری که خولیان آلوارز آرزو داشت با مسی هم‌تیمی شود(عکس)

روزگاری که خولیان آلوارز آرزو داشت با مسی هم‌تیمی شود(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - خولیان آلوارز، از مهاجم های حال حاضر تیم ملی آرژانتین که در لیست لیونل اسکالونی برای جام جهانی 2022 قطر قرار گرفته است و در این بازی ها با لیونل مسی هم‌تیمی خواهد بود، روزگاری آرزوی این را داشته که با مسی هم‌تیمی شود.

به گزارش فوتبالی، خولیان آلوارز در حال حاضر 22 سال دارد و یک مهاجم نسبتا جوان و آینده دار به حساب می آید. او در تابستان گذشته راهی منچستر سیتی شد تا پپ گواردیولا علاوه بر ارلینگ هالند، یک مهاجم نوک خوب دیگر هم در ترکیب تیم خود داشته باشد.

خولیان آلوارز اکنون در جام جهانی 2022 قطر با لیونل مسی هم‌تیمی خواهد بود. اما این بازیکن آرژانتینی در سال 2011 در جریان یکی از اردو های تیم ملی آرژانتین با مسی عکس یادگاری گرفت و بدین ترتیب یکی از هواداران لیونل مسی بود.

در واقع 11 سال پس از عکس یادگاری خولیان آلوارز با لیونل مسی، اکنون این مهاجم آرژانتینی در بازی های جام جهانی 2022 قطر با لئو مسی هم‌تیمی شده است و باید دید که در جام جهانی چه عملکردی خواهد داشت.

تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با تیم های عربستان، مکزیک و لهستان هم‌گروه شده است و بازی اول خود را روز یکم آذر ساعت 13:30 مقابل تیم ملی عربستان انجام خواهد داد.

1470