عکس؛ ستاره آرژانتینی منچسترسیتی و رونمایی از مدال قهرمانی جام جهانی

عکس؛ ستاره آرژانتینی منچسترسیتی و رونمایی از مدال قهرمانی جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی و اورتون در هفته هجدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و شاگردان پپ گواردیولا نتوانستند هر سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی جولیان آلوارز، ستاره جوان آرژانتینی منچستر سیتی که البته کار را از روی نیمکت شروع کرد، پیش از آن که سوت آغاز بازی زده شود، از مدال طلای خود رونمایی کرد. جولیان آلوارز در تیم ملی آرژانتین موفق شد در رقابت های جام جهانی 2022 قطر قهرمان شود و بدین ترتیب جام را بالای سر ببرد و مدال قهرمانی بگیرد.

آلوارز از استعداد های نو ظهور کشور آرژانتین است که منچستر سیتی او را در تابستان گذشته از ریورپلاته به خدمت گرفت و به نظر می رسد که او به زودی تبدیل به یک مهاجم بزرگ خواهد شد. شاید اگر در منچستر سیتی ارلینگ هالند حضور نداشت، اکنون جولیان آلوارز می توانست خیلی بهتر خودش را نشان دهد.

آلوارز در بازی منچستر سیتی مقابل اورتون در دقیقه 87 به جای برناردو سیلوا وارد زمین شد و تلاش کرد که گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند اما چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت بازی مساوی شد.

1471