ناکامی مطلق سرمربیان استقلالی در این فصل؛ فقط نکونام، آبروداری کرده است

ناکامی مطلق سرمربیان استقلالی در این فصل؛ فقط نکونام، آبروداری کرده است

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ 23 با حضور 5 سرمربی استقلالی استارت خورد ولی هنوز به نیم‌فصل نرسیده، فقط نکونام مانده و عنایتی که خودش در میانه‌های فصل به این جمع اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، اگر نکونام را در یک سمت قرار داده و 5 نفر دیگر (خطیبی، رحمتی، فکری، عنایتی و منصوریان) را در سمت دیگر، مقایسه جالبی رخ می‌دهد. این 5 نفر، مجموعا صاحب 5 برد شده‌اند درحالیکه تعداد بردهای نکونام، 8تاست. آنها 29 امتیاز کسب کرده‌اند که فقط یک امتیاز از نکونام بیشتر است. و متحمل 22 باخت شده‌اند درحالیکه نکونام و تیمش فقط یک بار، شکست خورده‌اند.

* رسول خطیبی

  تنها 10 بازی مهمان لیگ بیست و سوم بود و توانست 8 امتیاز به حساب پیکان واریز کند. کسب تنها یک برد در کنار 4 باخت، معدل 0.8 امتیاز را برای او ثبت کرد. خطیبی تنها 3 بازی با پیراهن استقلال انجام داده است.

* علیرضا منصوریان

  چیزی حتی ضعیف‌تر از شروع لیگ 17 با استقلال. منصوریان تنها 3 بازی روی نیمکت تیمش دوام آورد و با ثبت 3 شکست پیاپی، راهی خانه شد. فولاد با او در این بازیها فقط یک گل زد.

* مهدی رحمتی

  با فاکتور گرفتن از لیگ قهرمانان آسیا، رحمتی در لیگ برتر هم نتوانست نتایج خوبی بگیرد و به همین دلیل هم بعد از 12 بازی، رفتنی شد. نساجی با او 7 بار باخت، 2 برد کسب کرد و معدل امتیازگیری‌اش به 0.75 از هر بازی رسید.

* محمود فکری

  رکورددار بازی با پیراهن استقلال در تاریخ، 13 بازی روی نیمکت هوادار نشست و با گرفتن 10 امتیاز، محترمانه و توافقی برکنار شد. 2 برد و 7 باخت، کارنامه مناسبی برای او و تیمش نبود.

* رضا عنایتی

  جانشین رسول خطیبی روی نیمکت پیکان شد تا بعد از حذف روی نیمکت تیم امید، نیمکت جدیدی را تصاحب کند. او هنوز با پیکان، برنده نشده و از 3 بازی، 2 امتیاز گرفته است.

* مثال نقض: جواد نکونام

  تنها سرمربی استقلالی این فصل که هنوز روی نیمکت باقی مانده و البته صاحب جایگاه خوبی هم هست: صدر جدول. این فقط نکونام است که تا اینجای فصل، بین سرمربیان استقلالی موفق بوده و به نوعی آبروداری کرده است.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی