عنایتی و 3 طلسم ویژه روز شنبه؛ بردنِ استقلالِ نکونام

عنایتی و 3 طلسم ویژه روز شنبه؛ بردنِ استقلالِ نکونام

پایگاه خبری فوتبالی- پنجمین حضور رضا عنایتی روی نیمکت پیکان، بازی آخر نیم فصل اول است برابر استقلال در ورزشگاه آزادی

به گزارش فوتبالی، عنایتی این فرصت را روز شنبه دارد تا با ثبت برد، 3 طلسم ویژه‌اش را بشکند و با یک تیر، 3 نشان بزند


برد

رضا عنایتی درحالی جانشین رسول خطیبی شد که پیکان 3 هفته بدون برد را سپری می‌کرد. با آمدن عنایتی اما، اوضاع هیچ فرقی نکرد. او روی نیمکت پیکان هنوز صاحب برد نشده و 3 مساوی و یک باخت دارد. در یک نگاه کلی‌تر، عنایتی بردی در 13 سرمربیگری آخر لیگ برتری‌اش ندارد: 4 بازی با پیکان، 6 بازی با نفت مسجدسلیمان و 3 بازی با هوادار.


استقلال

رضا عنایتی، یکی از بهترین مهاجمان استقلال در لیگ برتر بود که فقط آرش برهانی توانست بیشتر از او برای آبی‌ها گل بزند. عنایتی در قامت در هر 3 رویارویی‌اش با استقلال، شکست خورده است. رویارویی‌های اول و دوم در لیگ 21 رقم خورد که هوادار، یک صفر در بازی رفت و 2 یک در بازی برگشت باخت. شکست سوم هم در فصل قبل با نتیجه 3 یک روی نیمکت نفت مسجدسلیمان بود.


نکونام

رضا عنایتی روز شنبه برای سومین بار برابر جواد نکونام قرار می‌گیرد. دو رویارویی قبلی، بدون ثبت گل زده و برد برای عنایتی تمام شده است. او به عنوان سرمربی هوادار برابر فولادِ نکونام در لیگ بیست و یکم قرار گرفت. بازی رفت را فولاد 10 نفره در اهواز با یک گل به سود خودش تمام کرد. در بازی برگشت که به میزبانی هوادار برگزار شد، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی