عنایتی، چهارمین قربانی استقلالیِ استقلال نکونام!

عنایتی، چهارمین قربانی استقلالیِ استقلال نکونام!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم پیکان امروز با نتیجه دو بر یک مقابل استقلال شکست خورد تا رضا عنایتی چهارمین مربی استقلالی باشد که مقابل تیم سابق خود تن به شکست می‌دهند.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام این فصل تیم بسیار قدرتمندی روانه لیگ کرده و آبی‌های پایتخت هم اکنون با 32 امتیاز صدرنشین جدول هستند و احتمال زیادی وجود دارد عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهند.

اما یکی از نکات مثبت و جالبی که در کارنامه نکونام تا اینجای فصل دیده می‌شود، آمار پیروزی 100 درصدی مقابل سرمربیان استقلالی است.

جواد نکونام در لیگ امسال 4 بار مقابل استقلالی‌های سابق قرار گرفته و در هر 4 بازی پیروز از میدان خارج شده است.

نوار پیروزی‌های نکونام مقابل مربیان استقلالی، از هفته هفتم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان آغاز شد که جواد نکونام تیم ساکت الهامی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

پیروزی دوم، در بازی معوقه هفته ششم مقابل هوادار اتفاق افتاد که تیم محمود فکری در یک بازی پرگل و جذاب، با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کرد.

پیروزی سوم، در هفته سیزدهم مقابل نساجی بود که تیم نکونام با نتیجه قاطع 4 بر صفر تیم رحمتی را در هم کوبید که باعث شد بلافاصله پس از پایان بازی مهدی رحمتی استعفای خود را تقدیم مدیران نساجی کند.

و اما پیروزی چهارم همین امروز مقابل پیکان رقم خورد که در یک بازی از هفته پانزدهم، استقلال توانست خودروسازان را با نتیجه 2-1 در ورزشگاه آزادی شکست دهد تا بدین ترتیب رضا عنایتی چهارمین سرمربی استقلالی باشد که مقابل تیم سابق خود تن به شکست می‌دهد.

استقلال با سه امتیاز مهمی که امروز کسب کرد موقتا در صدر جدول قرار گرفته و آبی‎‌پوشان برای تعیین تکلیف قهرمان نیم فصل چشم انتظار بازی‎‌های پرسپولیس و سپاهان در روز دوشنبه هستند.

7474