ساکت الهامی بازهم گربه سیاه استقلال شد

ساکت الهامی بازهم گربه سیاه استقلال شد

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی به عنوان گربه سیاه استقلال بار دیگر سد راه رقیب نامدار خود شد.

به گزارش فوتبالی، رقابتهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با چهار دیدار استارت خورد که در یکی از دیدارهای مهم این هفته نساجی در قائمشهر پذیرای آبی‌های پایتخت بود.

شاگردان نکونام که با برد قاطع مقابل الغرافه پا به این دیدار گذاشته بودند، امیدوار بودند که با کسب سه امتیاز حیاتی این دیدار به استقبال دربی پایتخت بروند، اما در نهایت این دیدار نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید تا جواد نکونام قبل از جدال حساس با پرسپولیس باز هم زیر تیغ انتقادات قرار بگیرد و هواداران استقلال علیه او شعار حیا کن رها کن سر بدهند.

یکی از نکات قابل توجه این دیدار که پیش از بازی هم زیاد به آن پرداخته شد، حضور ساکت الهامی بر روی نیمکت نساجی بود. از الهامی به دلیل این که سه قهرمانی - دو قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی لیگ برتر- را از استقلال گرفته، به عنوان گربه سیاه آبی ها نام برده می‌شود.

این بار هم الهامی گربه سیاه استقلال شد و یقه این تیم را گرفت تا آبی‌ها پیش از دیدار با پرسپولیس شرایط خوبی را در لیگ برتر نداشته باشند. ساکت الهامی 11 تقابل با استقلال داشته که حاصل آن 2 پیروزی، 5 مساوی و 4 شکست بوده است.

استقلال تا اینجای کار در لیگ برتر از 4 بازی 5 امتیاز کسب کرده و فعلا در رده‌ هفتم جدول قرار دارد. شاگردان نکونام چهارشنبه 4 مهر در یک مصاف حساس باید به مصاف پرسپولیس بروند و پس از آن در هفته دوم لیگ نخبگان میهمان السد قطر هستند.

2636