هافبک رئال مادرید با دشداشه در دبی عکس گرفت

هافبک رئال مادرید با دشداشه در دبی عکس گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رئال مادرید در روزهای اخیر به همراه یکی از دوستانش در رختکن رئال مادرید یعنی وینیسیوس جونیور به امارات سفر کرد.

به گزارش فوتبالی، کاماوینگا در اردوی تیم ملی فرانسه دچار مصدومیت شد و بیش از پنج هفته است که از میادین دور است. این بازیکن احتمالا در ماه دی به ترکیب رئال مادرید برمی گردد تا به این تیم برای بازیهای سخت در سوپرجام اسپانیا در عربستان کمک کند.

کاماوینگا برای مراسمی تبلیغاتی در روزهای اخیر به همراه وینیسیوس به دبی رفته بود که تصویر او با پوشیدن لباس عربی و دشداشه حسابی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است. 

ادواردو اخیرا به همراه برادرش سباستیائو یک آرایشگاه و مزون نیز در شهر مادرید تاسیس کرده است. در حقیقت بسیاری از بازیکنان رئال مادرید برای اصلاح کردن موهایشان به سراغ برادر کاماوینگا می روند و خود این بازیکن هم که به دنیای مد علاقه زیادی دارد، لباس ها و سایر محصولاتی که خودش طراحی کرده را در این مغازه به نمایش می گذارد.

کاماوینگا دو سال و نیم پیش از رن به رئال مادرید پیوست که در سالهای اخیر به بازیکنی کلیدی در ترکیب رئال مادرید تبدیل شده است و آنچلوتی بی صبرانه منتظر بازگشتش به ترکیب است.

4125