وضعیت مصدومان رئال مادرید برای جدال با خیرونا چگونه است؟

وضعیت مصدومان رئال مادرید برای جدال با خیرونا چگونه است؟

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید هفته آینده در دیداری حساس به مصاف خیرونا می‌رود و پزشکان باشگاه تمام تلاششان را می‌کنند تا مصدومان تیم برای این بازی در دسترس باشند.

به گزارش فوتبالی، در حساس‌ترین دیدار این هفته رقابت‌های لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت، این مسابقه با تساوی 1-1 به پایان رسید. رئال مادرید که تا ثانیه‌های پایانی در آستانه کسب 3 امتیاز قرار داشت، نتوانست پیروزی‌اش را حفظ کند و ضربه سر مارکوس یورنته، باعث شد تا 2 امتیاز حساس این مسابقه از دست برود. این اتفاق باعث ناامیدی بین هواداران و اعضای تیم رئال مادرید شد؛ اما آن‌ها همچنان این شانس را دارند تا با غلبه بر خیرونا در دیدار هفته آینده، صدرنشینی خودشان را تثبیت کند.

اما نکته نگران‌کننده برای این مسابقه حساس، وضعیت مصدومان است. به گفته آرانچا رودریگز، ادواردو کاماوینگا، علی‌رغم این‌که پس از پایان مسابقه در پای خود احساس درد داشت و می‌لنگید، اما به نظر می‌رسد مشکلی برای همراهی تیمش نداشته باشد و می‌تواند در مقابل خیرونا به میدان برود.

با این حال، وضعیت وینیسیوس جونیور و آنتونیو رودیگر هنوز مشخص نیست. در خصوص رودیگر، که به دلیل کبودی ران دربی حساس مادرید را از دست داده بود، خوش‌بینی وجود دارد و پزشکان تیم پیش‌بینی می‌کنند که مدافع آلمانی بتواند برای تقابل با خیرونا حاضر باشد. اما وضعیت وینیسیوس جونیور چندان امیدوارکننده نیست. پزشکان مصدومیت او را جدی می‌دانند، اما تلاش‌ها برای حضور او در برابر خیرونا ادامه دارد.

وینیسیوس قرار بود در مقابل اتلتیکو در ترکیب اصلی حاضر باشد، اما به دلیل احساس درد در ناحیه گردن، از ترکیب کنار گذاشته شد و از روی نیمکت بازی را دنبال کرد.

1428