سخت‌ترین حریفی که ستاره رئال مادرید روبرویش بازی کرده

سخت‌ترین حریفی که ستاره رئال مادرید روبرویش بازی کرده

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا ستاره فرانسوی رئال مادرید از سخت ترین و دشوار ترین حریفش در زمین بازی رونمایی کرد. 

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی به یک دیگر برخورد کردند. بازی در دور رفت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اما در بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد، سیتیزن ها موفق شدند با ارائه یک نمایش بی نقص و کامل با نتیجه چهار بر صفر مدافع عنوان قهرمانی را تحقیر کنند و راهی فینال در استانبول شوند. سیتی در فینال نیز موفق شد از سد اینتر بگذرد و برای اولین بار در تاریخش، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

به نقل از سایت آ اس، کاماوینگا که در بازی برگشت اصلاً عملکرد خوبی از خودش به جای نگذاشت در پاسخ به سوال 'سخت ترین حریفی که تاکنون با او روبرو شدی چه کسی بوده' گفت: "فکر می کنم برناردو سیلوا. او در سال گذشته واقعا مرا اذیت کرد."

کاماوینگا یکی از تاثیرگذارترین مهره های قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021-22 بود و رفته رفته به یکی از کلیدی ترین بازیکنان ترکیب آنچلوتی تبدیل شد. اگرچه کاماوینگا ذاتاً یک هافبک دفاعی است، اما آنچلوتی به خاطر مصدومان فراوان، مجبور است از او در پست دفاع چپ بازی بگیرد.

4416