دو عکس مشابه از رونالدو که هفت سال بین آن‌ها فاصله وجود دارد

دو عکس مشابه از رونالدو که هفت سال بین آن‌ها فاصله وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در این هفته از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان مقابل تیم الریاض خوش درخشید و موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد.

به گزارش فوتبالی ، النصر موفق شد در هفته شانزدهم لیگ عربستان با نتیجه چهار بر یک تیم الریاض را شکست دهد که در این بازی کریستیانو رونالدو در دقیقه 31 بازی روی پاس سادیو مانه دروازه الریاض را باز کرد. رونالدو پس از این گل خوشحالی معروف خود را به نمایش در آورد اما صحنه ای در این بازی رقم خورد که هفت سال پیش هم از رونالدو دیده بودیم.

رئال مادرید در هفته سیزدهم لالیگا در فصل 2016/17 به مصاف اسپورتینگ خیخون رفته بود و در آن بازی با نتیجه دو بر یک برنده شده بود. کریستیانو رونالدو در آن بازی هر دو گل رئال مادرید را به ثمر رساند. کریس رونالدو پس از آن گل ها خوشحالی Siuuu معروف خود را انجام داد.

اکنون با مقایسه دو عکس رونالدو از بازی امشب مقابل الریاض با بازی هفت سال پیش رئال مادرید مقابل اسپورتینگ خیخون می بینیم که این دو عکس چقدر شبیه به هم هستند. لباس ویژه النصر در بازی امشب هم موجب شد تا این دو عکس بیشتر به هم شبیه شوند؛ با این تفاوت که رونالدو اکنون 38 ساله است و در آن زمان 31 سال سن داشت.

1470