عکس؛ بوسه سرمربی پرتغال به رونالدو پس از صعود به یک چهارم نهایی

عکس؛ بوسه سرمربی پرتغال به رونالدو پس از صعود به یک چهارم نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال موفق شد با پیروزی سه بر صفر در ضربات پنالتی پایان بازی مقابل تیم ملی اسلوونی، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2024 صعود کند و حالا باید دید که پرتغالی ها در یک چهارم نهایی مقابل تیم ملی فرانسه چه عملکردی از خودشان نشان می دهند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال به سختی توانست تیم ملی اسلوونی را شکست بدهد. این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. کریس رونالدو هم در این بازی در اواخر وقت اضافه اول ضربه پنالتی خود را خراب کرد و نتوانست مقابل یان اوبلاک آن را به گل تبدیل کند. البته فوق ستاره پرتغالی در ضربات پنالتی پایان بازی، پنالتی اول پرتغالی ها را زد و موفق شد که ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کند.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، پس از پایان یافتن بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی اسلوونی و صعود تیم ملی پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی، کریستیانو رونالدو را در آغوش گرفت و بر او بوسه زد و به این ترتیب نشان داد که حامی کریستیانو رونالدو است. تیم ملی پرتغال مقابل اسلوونی تا آستانه حذف شدن پیش رفت اما در انتها توانست در ضربات پنالتی راهی دور بعدی شود.

1470