پایان قرارداد 46 بازیکن با باشگاه‌های لالیگا

پایان قرارداد 46 بازیکن با باشگاه‌های لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - دوشنبه رسما پنجره نقل و انتقالات تابستانی باز شد و قرارداد 46 بازیکن با باشگاه هایشان در لیگ اسپانیا رسما به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، البته با قطعیت نمی توان گفت که همه این بازیکنان از باشگاه هایشان جدا می شود چرا که به طور مثال مودریچ و لوکاس وازکز برای تمدید با رئال تا 2025 به توافق رسیده اند اما هنوز این اتفاق رسمی نشده است. آلبیول نیز امیدوار است که در ویارئال بماند و کریستین ریورو به دنبال تمدید با والنسیا است. اونای لوپز به دنبال تمدید قرارداد دو ساله با رایو است و برنگر نیز می خواهد قراردادش را سه ساله با بیلبائو تمدید کند. 

یکی از بازیکنانی که شرایط پیچیده ای دارد، سرجی روبرتو است. این بازیکن به پایان قراردادش رسیده و بارسا می خواهد که بماند اما کاتالان ها در ابتدا باید حساب های مالی خود را تنظیم کنند. او پیشنهادهایی از آمریکا و عربستان دارد اما اولویتش با بارسلونا است. 

هواداران بتیس امیدوارند که گیدو در تیمشان بماند در حالی که به نظر می رسد که میراندا راهی بولونیا می شود. سویا نیز اعلام کرد که راموس از این تیم جدا می شود. نیوم، میرامون، پورتیو و اوندابارنا چهار بازیکن لگانس هستند که آینده نامشخصی دارند چون قراردادشان تمدید نشده است. 

لاس پالماس به علت مسائل مالی درها را به روی جدایی مونیر باز کرده است در حالی که ویارئال مجبور است که اجازه جدایی ترائوره را بدهد و ماسیپ و اسکودرو در وایادولید، کوئیار و ناستاسیچ در مایورکا به پایان قراردادشان رسیده اند و باید جدا شوند. 

کلودیو براوو دروازه بان 41 ساله بتیس و په په رینا دروازه بان اسطوره ای فوتبال اسپانیا نیز جدا می شوند. دومی  در فصل گذشته در ویارئال حضور داشت. فعلا مقصد این دو مشخص نیست. ممفیس دپای، مارکوس آلونزو، پوزو، لاملا، کوکلن، ماریو هرموسو، سرجی کاردو، تاپیا، دنی گارسیا و ماریانو دیاز برخی دیگر از بازیکنانی هستند که به اتمام قرارداد با باشگاه هایشان در لالیگا رسیدند.

4125