عکس؛ رونالدو و در آغوش کشیدن عامل صعود پرتغال به یک چهارم نهایی

عکس؛ رونالدو و در آغوش کشیدن عامل صعود پرتغال به یک چهارم نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - بدون تردید دیگو کاستا دروازه بان تیم ملی پرتغال، عامل اصلی صعود تیم ملی پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2024 است.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی بازی های جام ملت های اروپا به مصاف تیم ملی اسلوونی رفت. در نهایت در این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در ضربات پنالتی، پرتغالی ها موفق شدند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند. در واقع دیگو کاستا دروازه بان تیم ملی پرتغال، هر سه پنالتی تیم ملی اسلوونی را مهار کرد و به این ترتیب عامل صعود پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی شد. در طول بازی هم این دروازه بان واکنش هایی دیدنی داشت و در اواخر بازی یک تک به تک فوق العاده را از ششکو گرفت.

کریستیانو رونالدو پس از به پایان رسیدن بازی، دیگو کاستا دروازه بان تیم ملی پرتغال را در آغوش گرفت و به این ترتیب از این ستاره تشکر کرد. دیگو کاستا به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرتغال - اسلوونی انتخاب شد و جایزه ویژه خود را دریافت کرد؛ جایزه ای که به طور کامل مستحق دریافت آن بود. پرتغال و رونالدو بدون درخشش کاستا نمی توانستند راهی یک چهارم نهایی شوند.

1470