اعتراف رونالدو پس از شب اشک‌بار: بدون شک این آخرین یوروی من است!

اعتراف رونالدو پس از شب اشک‌بار: بدون شک این آخرین یوروی من است!

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو در بازی با اسلوونی نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد همان طور که مادرش دولورس نیز گریه می کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در وقت اضافه پنالتی خراب کرد اما در ضربات پنالتی از فرصتش استفاده کرد و نمایش قهرمانانه دیوگو کاستا با مهار سه پنالتی باعث شد تا پرتغال به یک  چهارم نهایی صعود کند و به مصاف فرانسه برود. کریستیانو در پایان بازی گفت :" مهم این است که از صعود به یک هشتم نهایی لذت ببریم. تیم تلاش فوق العاده ای داشت. تا پایان جنگیدیم و بازی را به خوبی آنالیز کرده بودیم. پرتغال لیاقتش را داشت. فرصت های بیشتری داشتیم. به تیم تبریک می گویم به خصوص دروازه بان که سه توپگیری عالی داشت.  "

وی در مورد اشک هایش نیز صحبت کرد:" حتی قوی ترین افراد هم روزهای خاص خود را دارند. من افسرده شده بودم و ناراحت بودم چون تیم به آن گل نیاز داشت. نتوانستم گل بزنم. بعدا در موردش صحبت می کنم. حالا بازی مشکلی مقابل فرانسه داریم و باید به جنگ برویم. این انرژی مضاعفی برای ماست و همیشه با این پیراهن بیشترین تلاشم را انجام می دهم. در کل زندگی ام همیشه همین بوده ام. هرگز از چالش ها ترسی نداشتم و ناامید شدن هرگز با نام من عجیب نبوده است. بدون شک این آخرین یوروی من است." 

4125